
Nationaal Werknemer Plan, Vitaliteit Marktplaats en Vitality Benefit Group slaan de handen ineen. Het samenvoegen van de concepten gaat helpen om de groei te versnellen, werkgevers beter te kunnen voorzien op het gebied van aantrekkelijk werkgeverschap en helpt bij het uiteindelijke doel om werknemers meer te kunnen helpen op het gebied van vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling. De concepten gaan na de samenvoeging verder onder de naam Holivy.
Het aanbod omtrent vitaliteit is de afgelopen jaren flink toegenomen. Mede door COVID-19 is hier veel meer aandacht voor ontstaan. Daarnaast worden bedrijven door de krapte op de arbeidsmarkt gestimuleerd om een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket aan te bieden. De vraag vanuit werkgevers neemt daardoor nog steeds toe.
“Het samenvoegen van de concepten is voor ons een logische keuze. Alle initiatieven gericht op vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling zijn nu te vinden op één plek én bij één aanbieder. Dat versterkt onze positie en een werkgever hoeft hierdoor ook maar samen te werken met één leverancier wat tijd en geld scheelt” zegt Rik van Hardeveld, CEO van Holivy.
Shopify, Spotify en Holivy. Vrienden maakten er grapjes over. Hopelijk bereiken we net zo veel mensen. Dan mee ik ze mee uit eten heb ik ze beloofd.
Rik van Hardeveld – CEO & Founder
Hoe is de naam Holivy tot stand gekomen?
We hebben onze focus verlegd. Waar we eerst de focus hadden op fysieke ontwikkeling door middel van bijvoorbeeld sport en gezonde voeding, hebben we gekozen voor een meer holistische aanpak. Hierdoor is fysieke ontwikkeling niet meer het onderdeel maar een onderdeel. Naast fysieke ontwikkeling focussen we ons nu ook op emotionele, spirituele, sociale en mentale ontwikkeling. Holivy staat eigenlijk voor “Holistic view” (holistische blik).
Vrienden maakten daar in het begin grapjes over. Shopify (voor je online webshop), Spotify (voor je online muziek) en Holivy (voor je persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit).
Ik heb ze beloofd als we net zoveel mensen hebben bereikt dat ik ze dan mee uit eten neem.
Hoe nu verder?
Inmiddels hebben we al onze klanten op de hoogte gebracht. Vanaf 1 januari 2023 zal ook onze app te downloaden zijn onder de nieuwe naam, dat is de laatste stap die nodig is voor het samenvoegen van de concepten. Daarnaast zijn we bezig om ons team uit te breiden waar we enorm naar uitkijken en zijn we bezig met het toevoegen van een nieuw product. We hebben nog een hoop werk te verzetten op het gebied van gezondheid, leefstijl en bewustwording in Nederland.
Maar gelukkig hoeft dat niet alleen. Zoals ik aangaf zijn er veel aanbieders bijgekomen en dus zijn er steeds meer mensen die zich geroepen voelen om iets te betekenen voor, en terug te geven aan, de maatschappij.